Het team

Linnekamp Belastingadviseurs is een team van 8 medewerkers, welke zich toelegt op de administratieve, fiscale en financiële dienstverlening. Tot onze werkzaamheden behoren het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van belastingaangiften en het opstellen van financiële planningen. Onze cliënten zijn zowel bedrijven als particulieren.

Jeroen Linnekamp

HBO-BE (afgerond 1980), Federatie Belastingadviseur (afgerond 1987). Zelfstandig gevestigd vanaf 1 januari 1987. Advisering bij fiscaal- en bedrijfseconomische vraagstukken, met een breed gezichtsbeeld waarin de cliënt centraal staat.

Marieke Broekhoff

Op 3 september 2007 ben ik bij Linnekamp aan de slag gegaan als fiscaal secretaresse voor 3 dagen in de week. Een zeer gevarieerde functie waarin ik mezelf helemaal uit kan leven. Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en woensdag. De meest voorkomende werkzaamheden zijn kopieaanslagen controleren en versturen naar de cliënt, archiefwerkzaamheden, opstellen en afhandelen van correspondentie, bewaken van bezwaartermijnen en communiceren met de Belastingdienst, financiële administratie en het met raad en daad ondersteunen van het fiscale team.

Monique Verlaan

Sinds 1 augustus 2010 werk ik met veel plezier bij Linnekamp Belastingadviseurs. Daarvoor ben ik vier jaar werkzaam geweest bij een groot belastingadvieskantoor en heb ik tegelijkertijd de opleiding fiscaalrecht aan de UVA gevolgd.

Ik hou mij voornamelijk bezig met het samenstellen en controleren van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting en alles wat daarbij komt kijken. Mijn werkdagen zijn maandag tot en met donderdag.

Michelle Rennes

.

 

 

 

Ratna Liem

Mijn naam is Ratna Liem-Soelistio en sinds 1 juni 2007 versterk ik het team van Linnekamp Belastingadviseurs. Met veel plezier ga ik naar mijn werk. Mijn werkzaamheden bestaan uit het verwerken van bonnen/facturen van zowel inkoop als verkoop, kas- en bankboekingen op orde brengen voordat de balans wordt opgemaakt en het op tijd versturen van btw aangiften.

Saskia Vink

Mijn naam is Saskia Vink en sinds 2001 ben ik werkzaam in de belastingadviesbranche waarvan het grootst aantal jaren voor Linnekamp Belastingadviseurs. Mijn werkdagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. Na eerst een opleiding op puur fiscaal terrein te hebben gedaan, merkte ik dat ik mijn financiële dienstverlening op een breder vlak wilde brengen. Daartoe heb ik een opleiding gedaan tot Financieel Planner. Met de kennis die ik hierbij heb opgedaan, kunt u bij mij, naast het advies op gebied van belastingen, terecht met vragen inzake testamenten, schenkingen, leningen, echtscheiding, pensioen, afkoopsommen, inzicht in besteding, huwelijksvoorwaarden en sociale zekerheid. Kortom..... u kunt mij zien als uw ‘financiële huisarts’, die, waar nodig, u doorverwijst naar de specialist.

Bart van der Horst

Bart van der Horst

Sinds februari 2012 ben ik hier werkzaam als medewerker samenstelpraktijk. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het samenstellen van jaarrekeningen, het indienen van de aangiften omzetbelasting en de winstaangiften. Hiernaast begeleid ik cliënten met het voeren van de administraties in Excel en diverse boekhoudprogramma’s.

 

.